اجرای مسابقات فرهنگی و هنری در اولویت برنامه های دهه فجر 

اجرای مسابقات فرهنگی و هنری در اولویت برنامه های دهه فجر 

تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
معصومه بلوچ بامری گفت: اجرای مسابقات فرهنگی و هنری در اولویت ویژه برنامه های دهه فجر کانون حضرت خدیجه (س) قرار دارد که به صورت مجازی برگزار می شوند.

«معصومه بلوچ بامری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در خصوص ویژه برنامه های دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س)، گفت: اجرای مسابقات فرهنگی و هنری در اولویت ویژه برنامه های دهه فجر کانون حضرت خدیجه (س) قرار دارد که به صورت مجازی برگزار می شوند.



مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قلعه گنج افزود: مسابقه فرهنگی با موضوع نامه ای به شهدای انقلاب اسلامی و یا شهدای مدافع حرم است و مسابقه هنری نیز در رشته کاریکاتور برگزار می شود.



وی بیان کرد: به همین منظور علاقمندان به شرکت در مسابقه هنری کاریکاتور می بایست کاریکاتوری از شاه و یا ترامپ طراحی کرده و از طریق مجازی برای ما ارسال کنند.



بلوچ بامری ابراز کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های این دهه، برپایی نمایشگاه تصویری انقلاب اسلامی است که در این نمایشگاه سعی شده، تظاهرات مردم بر علیه شاه و شعار های انقلابی آنها به تصویر کشیده شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قلعه گنج ادامه داد: همچنین طرح ختم قرآن کریم یکی دیگر از برنامه های ویژه ایام الله دهه فجر است که ثواب قرائت آیات نور به روح مطهر حضرت امام خمینی (ره) هدیه می شود.

 

وی اظهار کرد: فضاسازی مسجد و آذین بندی محله متناسب با ایام الله دهه فجر یکی دیگر از فعالیت های بچه های مسجدی کانون و پایگاه مقاومت بسیج است که در آستانه این ایام انجام شد.



بلوچ بامری اضافه کرد: از آنجایی که برای فضاسازی و آذین بندی مسجد و محله نیز به پرچم و پوستر بود بنابراین بچه مسجدی ها در حرکتی خودجوش اقدام به ساخت پرچم و طراحی پوستر طراحی کردند.



مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قلعه گنج عنوان کرد: از سایر ویژه برنامه های دهه فجر، برگزاری جشن انقلاب است که از برنامه های تدارک دیده شده برای اجرا در این جشن می توان به اجرای سرود بچه های مسجدی کانون و پایگاه مقاومت بسیج خواهران، اجرای نمایش و سخنرانی اشاره کرد.



وی یادآور شد: علاوه بر این نیز به همت بانوان مسجدی عضو کانون و پایگاه مقاومت بسیج، آش نذری پخت شده و با رعایت نکات بهداشتی در بین اهالی روستا توزیع می شود.



بلوچ بامری در خاتمه تاکید کرد: با توجه به همجمه دشمنان انقلاب اسلامی، ضرورت دارد امسال برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه فجر را با شکوه تر از سال های گذشته برگزار کنیم و ویژه برنامه های دهه فجر با هدف تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی اجرا می شوند.

پایان پیام/ 586